SERGIO LUIS
NÁÑEZ ALONSO
Publikationen (120) Publikationen von SERGIO LUIS NÁÑEZ ALONSO
2024
-
Analysis of CBDCs in South America, the Caribbean, and Their Impact on Financial Inclusion
Global Developments in Central Bank Digital Currency, pp. 68-83
-
Applying advanced sentiment analysis for strategic marketing insights: A case study of BBVA using machine learning techniques
Innovative Marketing, Vol. 20, Núm. 2, pp. 100-115
-
Bitcoin’s bubbly behaviors: does it resemble other financial bubbles of the past?
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1, pp. 1-15
-
Central Bank Digital Currency Adoption Challenges, Solutions, and a Sentiment Analysis
Journal of Central Banking Theory and Practice, Vol. 13, Núm. 1, pp. 133-165
-
Comercio electrónico y estrategia digital. Retos y oportunidades del uso de canales digitales de venta en el sector agroalimentario de la provincia de Ávila
Inteligencia Organizacional, comunicación estratégica e influencia en la sociedad postdigital (Dykinson), pp. 304-327
-
Comercio electrónico y estrategia digital: retos y oportunidades del uso de canales digitales de venta en el sector agroalimentario de la provincia de Ávila
Inteligencia organizacional, comunicación estratégica e influencia en la sociedad postdigital (Dykinson), pp. 304-327
-
Cryptocurrencies, Tax Ignorance and Tax Noncompliance in Direct Taxation: Spanish Empirical Evidence
Economies, Vol. 12, Núm. 3, pp. 62
-
DAOs: Transforming the Business Landscape with Decentralization and Autonomy
II Congreso Internacional Digitalización y Negocio
-
Difficulties in setting up companies among young Spanish and Polish entrepreneurs
Start-up Strategy and Entrepreneurial Development (Routledge (Taylor & Francis))
-
ENERGY TRANSITION IN POLAND AND SPAIN AGAINST CHANGES IN THE EU ENERGY AND CLIMATE POLICY
Journal of Cleaner Production, pp. 143018
-
El Salvador: an analysis of the monetary integration law and the bitcoin law
Brazilian Journal of Political Economy, Vol. 44, Núm. 1, pp. 189-209
-
El uso del meme como metodología activa de aprendizaje en entornos universitarios
3rd International Congress: Education and Knowledge
-
Impacto de la digitalización en los nuevos modelos de negocio
Dykinson
-
Impacto de la digitalización en los nuevos modelos de negocio
koord.
Dykinson
-
Las Decentralized Autonomous Organization como Motor de Emprendimiento
Impacto de la digitalización en los nuevos modelos de negocio (Dykinson), pp. 252-265
-
Las Decentralized Autonomous Organization como motor de emprendimiento
Impacto de la digitalización en los nuevos modelos de negocio (Dykinson), pp. 252-265
-
Medición del grado de Conocimiento sobre las Obligaciones de tributación en operaciones con criptomonedas en el IRPF y en el IP: una evidencia y una preocupación
Revista Jurídica de Castilla y León, pp. 137-167
-
Monedas sociales en la era digital: retos y oportunidades
CIRIEC-España, revista de economía pública, social y cooperativa, pp. 163
-
Monedas sociales en la era digital: retos y oportunidades
CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 110, pp. 163-200
-
Motivations of entrepreneurial decisions among Polish and Spanish students
Start-up Strategy and Entrepreneurial Development (Routledge (Taylor & Francis)), pp. 22